A fiatalság örök

 2009.08.28. 19:52

Mindig is szerettem volna hinni azt, hogy ha úgy éljük az életünket, ahogy a "Nagy Könyvben" meg van írva, soha nem öregszünk meg. Legalábbis belül nem...

Alapvetően vidám, optimista emberként elmondhatom magamról, hogy nem szándékozom megöregedni. A saját környezetemből merített tapasztalataim alapján sokan már 30 körül úgy érzik, menthetetlenül menetelnek az aggastyán kor felé. Én viszont nem így látom.

Szerintem minden kornak igenis megvan a maga szépsége, és ha jobban belegondolunk, tényleg így is van, csak szeretjük sajnáltatni magunkat, szeretünk a múltban elmeregve élni..."Azok a régi szép idők!!!" Hangzik el a mondat sokak szájából... Csak azt felejtjük el, hogy "azokban a régi szép időkben" folyamatosan csak a jövőnkért, azaz a mának éltünk, azt kívántuk bárcsak már dolgoznánk, aztán bárcsak már családunk lenne, gyerekeink, bárcsak már unokáink...nem ellentmondás ez? Úgy érzem, nagyon is!

Azt hiszem, mikor felkelünk reggel, szánni kéne arra 3 percet, hogy végiggondoljuk miért is szép az a nap, amire ébredtünk. Hogy régen mennyit álmodoztunk róla, hogy ilyen szituációban találjon ránk a Nap. Gondoljunk a munkánkra, a szeretteinkre, a gyerekeinkre, azokra az értékekre, amik nekünk fontosak. Máris szebb a reggel, nem igaz?

Ez a videó pontosan ezt a szemléletemet támasztja alá, igaz vicces formában, de hiszen a nevetés is csak fiatalít, vagy nem? Nekem mindenesetre nagyon tetszett...

Címkék: élet reklám videó vicces fiatalság örök hosszú nevetés

A bejegyzés trackback címe:

https://szepvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr461344403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanillati (törölt) 2009.09.11. 19:27:21

Jöttem mert hallottam itt olyan dolgok vannak amik nekem valók.És valóban.Jók.

CsigaBige 2009.09.11. 23:05:11

@tanillati: Örömmel olvasom, hogy ilyeneket hallasz a blogomról, remélem visszanézel máskor is. :)
süti beállítások módosítása