Iwiwgyűlölő vagyok!

 2009.10.26. 14:03

Mert mostanában ez a legújabb divat. Csak egy valamit nem értek... Ha ennyire rossz egy rendszer, akkor miért használják? Valami miatt mégiscsak fellépnek rá az emberek, mégiscsak eltöltik ott az x időt.

A fejlesztők újabb hibát követtek el: fejlesztettek. eddig azért sírt a  júzerek szája, mert semmit nem lehet csinálni az oldalon, mert a nagy konkurens facebooknál, myvipnél sokkal tutibb alkalmazások, funkciók vannak. Valahogy mégis: a nagy többség ennek ellenére is használta az iwiw-et.

Aztán jött a "nagy alkalmazásbumm". Kiírták a pályázatot, bárki fejleszthetett, nem zárkózott be a szobájába két kockafej és próbálta az emberekre erőltetni az agymenéseiket, hanem megszólították magát a célközönséget. Onnantól kezdve viszont már ez volt a baj. Hogy miért kellettek az alkalmazások, senkit nem érdekel ki milyen a másik szemében. Érdekes tény viszont, hogy az iwiw rendszere szinte összeomlott, mert naponta csatlakoztatták magukat annyian ezekhez az újdonságokhoz, hogy nem bírta. Akkorhát mégiscsak jók voltak?

És a legutóbbi baklövés: az üzenőfal "megszüntetése" és hírfolyammal való helyettesítése. Személy szerint attól számítva, hogy elkezdett érlelődni bennem a gondolat, hogy nem akarom tudni ki milyen piát küld az ismerősének, 3 percembe telt, hogy a számomra nem érdekes infókat véglegesen kiszűrjem a hírfolyamból, így végre nem látom, hogy ki lépett be egy újabb "vesszen az iwiw" meg "nem használok többet iwiw-et" klubba. Mert az, hogy egy ilyen klubot csináljon valaki, és tagokat toborozzon, hogy "majd az iwiw fejlesztők ellen együttes erővel fellépjenek", napok, hetek munkája.

Na, ki nyert? Azt hiszem én: időt és tapasztalatot, hogy az emberek képtelenek az orruknál tovább látni. És most miért töltök el ezzel mégis plusz időt? Mert emberek!! Nekem abból van elegem, hogy az üzenőfalat, amit annyira vissza akartok kapni, és ott van az orrotok előtt, teleszennyezitek a hülyeségeitekkel...szem kinyit, ujj kattint, és visszatér minden a régi kerékvágásba.

Címkék: iwiw érdekes üzenőfal divat fejlesztők alkalmazások hírfolyam

A bejegyzés trackback címe:

https://szepvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr691476201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdamT · http://durva.blog.hu 2009.10.27. 11:33:38

Én három évig használtam. Meghatározta a napjaimat. Néztem az "ismerőseim" képeit, az adatlapokat, keresgéltem... Aztán egy szép napon, amikor az ötödik "én Vietnámba" és a hatodik "én Görögbe" képet láttam, azt mondtam, hogy ELÉG. Végleg töröltem magamat az on-line élők sorából, az iwiw szempontjából ma már nem létezem. Ma már nincs szükségem terápiára, nem vagyok potenciális visszaeső. Az életet választottam.

És az a kemény, hogy tutira vannak igazi iwiwfüggők.
süti beállítások módosítása